Evästeasetukset

Käytämme evästeitä tarjotaksemme paremman käyttökokemuksen ja henkilökohtaista palvelua. Suostumalla evästeiden käyttöön voimme kehittää entistä parempaa palvelua ja tarjota sinulle kiinnostavaa sisältöä. Sinulla on hallinta evästeasetuksistasi, ja voit muuttaa niitä milloin tahansa. Lue lisää evästeistämme.

Skip to content

FAQs

Onko sinulla kysyttävää ravintolamme toiminnasta? Haluatko varmistaa, sopivatko burgerit erikoisruokavalioosi? Täältä saat vastauksen nopeasti!

Voiko ravintolaan tehdä pöytävarauksen?

Emme ota vastaan yksityisasiakkaiden pöytävarauksia. Laskutuksella asioivat ryhmät voivat tiedustella mahdollisuutta varaukseen suoraan ravintolasta.

Löytyykö ruoasta gluteenittomia vaihtoehtoja?

Kaikki hampurilaiset Umamia lukuunottamatta on saatavana gluteenittomana, talossa leivotulla gluteenittomalla sämpylällä. Myös paneroidut kanatuotteemme, ranskalaiset sekä vegaanipihvi ovat  gluteenittomia.  Keittiössä käsitellään myös gluteenia sisältäviä tuotteita.

Sisältääkö ruoka pähkinää tai kalaa?

Ei, yksikään ravintolamme annoksista ei sisällä tällä hetkellä pähkinää tai kalaa. Salaateissamme käytetään paahdettuja pinjansiemeniä. Voit tarkistaa ruoan sisältämät allergeenit tältä sivulta tai henkilökunnaltamme tilauksen yhteydessä.

Onko ravintolaan mahdollista jättää ennakkotilauksia?

Ennakkotilaaminen on mahdollista puhelimitse ja kuljetuskumppanimme Woltin alustalla.

Saako ravintolaan tuoda lemmikkejä?

Kivijalka- ja kauppakeskusravintoloihin voit ottaa mukaan myös lemmikkisi. Ohjaamme teidät kuitenkin istumaan tapauskohtaisesti hieman sivummalle saliin.

Voiko teiltä ottaa ruokaa mukaan?

Kyllä! Meillä on myös kotiinkuljetus kumppanimme Woltin alustalla.

Myyttekö lahjakortteja?

Kyllä, voit ostaa lahjakortteja kaikista ravintoloistamme tapahtumaravintoloita (Messukeskus, Nokia Arena) lukuunottamatta ja tältä sivulta digitaalisessa muodossa.